Lukt het inloggen niet? Hieronder staan de meest voorkomende oorzaken en oplossingen.
Weet je het wachtwoord niet meer?
Klik op "Wachtwoord vergeten" en volg de stappen in de e-mail die je ontvangt.
Let op: tijdens deze herstelprocedure is je account tijdelijk gedeactiveerd. Zodra je het wachtwoord hebt vernieuwd, wordt het automatisch weer geactiveerd. Tot die tijd kun je niet inloggen.
De link in de e-mail om een nieuw wachtwoord te maken is tijdelijk geldig. Werkt de link niet meer, vraag dan een nieuwe aan.
Kopieer- en plak je je wachtwoord?
Controleer of er geen spaties of onzichtbare tekens zijn meegekopieerd. Typ het wachtwoord liever handmatig.
Gebruik je automatisch ingevulde wachtwoorden?
Wachtwoordmanagers (zoals Chrome, 1Password of Bitwarden) kunnen soms een oud of verkeerd wachtwoord invullen. Wis het veld en probeer het handmatig, of verwijder het wachtwoord eerst uit je wachtwoordmanager.
Account tijdelijk vergrendeld?
Na meerdere mislukte pogingen of verdachte handelingen kan het systeem je IP-adres tijdelijk blokkeren als beveiligingsmaatregel. Deze blokkade duurt ongeveer twee uur. Daarna kun je opnieuw proberen in te loggen, of eerder via "Wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aanvragen.
Andere technische of browserproblemen
Probeer een andere browser of een privévenster (incognito). Werkt het dan wel, wis dan de cookies van de site in je gewone browser.
Het lukt nog steeds niet?
Heb je alles geprobeerd en lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met de beheerder van deze website. Vermeld in je bericht om welke gebruiker (e-mailadres) het gaat, op welke dag en tijd je het hebt geprobeerd, en welke foutmelding je in beeld zag.